10 відгуків
+380 (50) 309-33-22
+380 (97) 413-56-60
+380 (63) 816-82-15
Керамічна плитка, Мозаїка, Керамограніт. Діють ЗНИЖКИ від 5% до 30%

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Доставка кур'єром
  • Транспортна компанія
  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Оплата за реквізитамиОплата на розрахунковий рахунок (проводиться через касу банку за допомогою отриманого рахунку)
  • ГотівкоюОплата готівкою при самовивозі в Києві/Київської області оплата готівкою можлива тільки в салоні р. в Києві) Переклад через інтернет-банк Приват 24 (також дозволяє швидко і зручно з будь-якого комп'ютера здійснювати онлайн оплати замовлень. Для цього Вам потрібно мати пластикову карту Приватбанку і зареєструватися в системі Приват 24) Оплата через термінал Приватбанку (для цього вам необхідно отримати реквізити для оплати у менеджера магазину). Готівкою експедитору при отриманні замовлення(покупцеві виписується товарний чек або накладна) Київ/Київська область.

Гарантія:

Товары, приобретенные со знаком РАСПРОДАЖА, возврату не подлежат. Убедитесь, что он отвечает вашим требованиям (размер, цвет, качество).


Внимание!!! Клиенты, которые забирают товар самовывозом со склада, обязаны проверить его количество, целосность, тональность и прочее.

После отгрузки претензии к качеству продукции приниматься не будут.
Доставка
Від того, як зручно організована доставка залежить враження клієнтів від магазину. Keramland постарався надати вам кілька варіантів найкомфортніших умов доставки, з яких ви можете вибрати найбільш прийнятний.
- Самовивіз зі складу у м. Києві можливий лише після оплати (умови оплати дивіться нижче).
- Доставка по м. Києву та Київській області здійснюється до під'їзду (Ціна доставки обговорюється окремо за кожним замовленням. Вартість доставки уточнюйте у менеджера.)
- Доставка по Україні. Доставка Ваших замовлень здійснюється транспортними компаніями-перевізниками (Нова Пошта, Автолюкс, Делівері та ін.).
Вартість доставки замовлення визначається за тарифами компанії-перевізника та залежить від відстані, ваги та габаритів вантажу.
Доставка вантажу здійснюється зі складу кур'єром за додаткову плату (згідно з тарифами Перевізника). Також за рішенням Перевізника проводиться обрешітка, оскільки вантаж, що б'ється, теж за додаткову плату згідно з тарифами Перевізника.
За бажанням клієнта товар перед відправкою може бути застрахований, щоб Ви були впевнені, що товар буде доставлений цілістю та безпекою. У разі пошкодження товару компанія-перевізник поверне Вам страхову суму.
Товари, придбані зі знаком РОЗПРОДАЖ, не підлягають поверненню. Переконайтеся, що він відповідає вашим вимогам (розмір, колір, якість).
Увага!!! Клієнти, які забирають товар самовивозом зі складу, зобов'язані перевірити його кількість, цілісність, тональність та інше. Після відвантаження претензії до якості продукції не прийматимуться.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner